۱۳۸۶ آذر ۱۴, چهارشنبه

اندر باب ماده ای به نام "کریپتونیت"!


عجیب است که تن "سوپرمن" را به کریپتونیت می نواختند و این "سوپر من" را خوش می آمد. گران مرتبه ای از ولاد فرنگ٬ حضرت عالیه "کاپلان" در این باب صحبت ها فرموده اند که اندر ادب فارسی در نمی آید. به هر حالت گویا این کریپتونیت هر چه هست به تن آدمی خوش می آید! و این را "بت من" و "رابین" و هم چنین "یوگی" و دوستان نیز تصدیق کرده اند.


کنجکاو گشتیم که کمی از این کریپتونیت استفاده کنیم که شاید تاثیری بیش از این لامصب قرص و نوع دیگر!! ناپروکسن بر تن رنج کشیده مان داشته باشد. از طبیب سراغش را گرفتیم با نسخه ای به عطاری حوالتمان کرد. به عطاری در آمدیم٬ ابراز بی اطلاعی کرد. سرانجام پرسان خدمت عزیز کرک فروشی روانه شدیم که گرچه خود این قلم در اسباب خود نداشت٬ نشانی از کاسب محترمی در ناصرخسرو مرحمت کرد که ما خدمتشان رسیدیم. ایشان عرض کردند که این "کریپتونیت" دارند و از اتفاق جنس اعلی دارند که حضرت "دکتر ایکس" از سفرهای مشترکشان با "چهار تن اعجاب آور" که گویا از نوادگان سندبادند٬ با خود آورده اند.


به مقدار موجودی جیب تنبان و پیراهن و کت و جوراب٬ کریپتونیت خریداری نمودیم که به علت فی بالای جنس تنها به اندازه یک "تیغ"! نصیبمان گشت. استفاده فرمودیم٬ فایده ای نکرد. تنها سوزشی نافرم فرا گرفتمان که چند روزی ما را ز پا انداخت. به هر حال گویا این "کریپتونیت" تنها اهل "سوپر قهرمانان" را خوش می آید و به تن ما نمی سازد!


------

پست نوشت! - در صورتی که عزیزی در باب این که "کریپتونیت" چه هست، سوالی دارد، شما را ارجاع می دهیم به محضر جناب ویکی پدیا که در نشانی زیر مرقوم است:

هیچ نظری موجود نیست: