۱۳۸۶ دی ۲۸, جمعه

آخرین اخبار علوم پایه


تهديدات اسامه بن هارپر

اسامه بن هارپر در يک نوار ويديويی که به شبکه ی 1098 فرستاده بود اعلام کرد که به زودی حملات جديدی را بر عليه دانشجويان آغاز می کند
او گفت " يه بار جستی ملخک ..دو بار جستی ملخک .... " او به خاصه انگشت تهديدش را طرف خرخونها گرفت ، که البته طبق معمول اين دنيا و به علت هميشه مظلوم بودن اونايی که خرخونی را کاری ناعادلانه می دانند انگشت اتهامش سرانجام تنها اين هميشه مظلومان تاريخ را هدف گرفت ، او در پايان نوار اعلام کرد "منتظر امتحانات ترم بعد باشيد "

در ادامه ی دادگاه رسيدگی به جرايم بيوشيميايی :

قاضی دادگاه رسيدگی به جرايم بيوشيميايی گفت : ما متهمين را از هر رده ای که باشند ، اعم از دانشجو و استاد و سردبير و غيرو به مجازات خواهيم رساند ، او اعلام کرد که همه بايد در برابر دادگاه پاسخ گو باشند ، او اين چنين ادامه داد احسبو حسابکم قبل از اين که به حسابتون برسيم و حالتون راجا بياوريم. در پايان خاطر نشان کرد " مطمئن باشيد پروتئين های بيت المال را باز خواهيم ستاند ." ( قبل از اظهارات او سگارو با نشان دادن ترازوی عدالت فرياد زد : اين علامت قاضی بزرگه ، احترام بگذاريد )


تکذيب خبر واردات صندلی اساتيد

وزير امور تدريس و اساتيد دانشگاه ديروز در يک نشست خبری ، خبر آزاد شدن واردات صندلی استاد را تکذيب کرد . وی اعلام کرد تنها تعداد محدودی صندلی خوشگل . رشيد و بلند بالا به منظور رفاه اساتيد محترم و تکيه زدن ايشان بر جايگاه رفيع و از مهمتر به خاطر هر چه بهتر برگزار شدن کلاسها ، از خارجه وارد شده است .
او در ادامه اعلام کرد که وزارتخانه ی امور تدريس و اساتيد در برنامه ی پنج ساله ی هفدهم تمام روستا های کشور را به کتابهای هارپر و گايتون و اسنل و ... مجهز خواهد کرد.


عمليات شهادت طلبانه


دو نفر از دانشجويان با انجام عمليات شهادت طلبانه و رفتن به ميان خطوط ارتباطی-امتحانی دشمن اقدام به تقلب کردند هنوز از تلفات اين اقدام خبری در دست نيست ، هيچ گروهی رسماً مسئوليت اين عمليات را به عهده نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: